Varsseveld – Op vrijdag 27 juni organiseren de Varsseveldse muziekverenigingen Jubal en Concordia gezamenlijk een zomeravondconcert bij ’t Hofshuus. Tijdens deze avond kunt u genieten van zomerse, goed in het gehoor liggende muziek. Het concert begint om 20.00 uur en de toegang is gratis. U bent van harte welkom! Al enkele jaren wordt er aan het begin van de zomer en ter afsluiting van het muzikale seizoen een concert georganiseerd door de Varsseveldse muziekverenigingen Jubal en Concordia bij de museumboerderij ’t Hofshuus. Een prachtige locatie voor een luchtig en gezellig concert in de buitenlucht. Dus gaat u op vrijdag 27 juni toevallig een stuk wandelen of fietsen? Stop dan ook even bij ’t Hofshuus!

Het belooft een zomers geheel te worden. In de mooie omgeving van het Hofshuus en onder de mooie zomerzon voeren de verenigingen ieder een eigen programma uit. Mocht het onverhoopt minder mooi weer zijn, dan wordt uitgeweken naar de Grote Kerk in het centrum van Varsseveld.

Beide verenigingen hopen u te mogen begroeten op vrijdag 27 juni a.s. om 20.00 uur bij ’t Hofshuus.

Inloggen (leden/donateurs)

Komende evenementen