Varsseveld – Op zaterdag 13 oktober vanaf 20.00 uur organiseert muziekvereniging Jubal voor het eerst een spectaculaire ‘drum-fun’ avond, speciaal voor alle slagwerkliefhebbers. Drie slagwerkgroepen uit de regio, ook wel malletbands genoemd, laten u op verrassende wijze kennis maken met alle mogelijke slagwerkinstrumenten. Deze swingende avond wordt gehouden in De Borch te Varsseveld. De toegang is gratis! Tijdens de ‘drum-fun’ avond komen malletband ‘Nieuw leven’ uit Steenderen, malletband ‘De Eendracht’ uit Hummelo en onze eigen malletband samen om aan u te laten zien dat slagwerk niet alleen maar ‘op een trommel slaan’ is... Dus kunt u ook niet stil blijven zitten als u drums en ander slagwerk hoort? Laat u dan eens verrassen en kom langs op 13 oktober!

Crowdfunding

We starten een samenwerking met basisschool Meeander voor meer muziekles in de klas. Voor de instrumenten zijn we een crowdfunding gestart. Draagt u ook een steentje bij? Ga snel naar https://www.voordekunst.nl/projecten/6783/ voor informatie en om te doneren.

Inloggen (leden/donateurs)