Varsseveld – Op zaterdag 13 oktober vanaf 20.00 uur organiseert muziekvereniging Jubal voor het eerst een spectaculaire ‘drum-fun’ avond, speciaal voor alle slagwerkliefhebbers. Drie slagwerkgroepen uit de regio, ook wel malletbands genoemd, laten u op verrassende wijze kennis maken met alle mogelijke slagwerkinstrumenten. Deze swingende avond wordt gehouden in De Borch te Varsseveld. De toegang is gratis! Tijdens de ‘drum-fun’ avond komen malletband ‘Nieuw leven’ uit Steenderen, malletband ‘De Eendracht’ uit Hummelo en onze eigen malletband samen om aan u te laten zien dat slagwerk niet alleen maar ‘op een trommel slaan’ is... Dus kunt u ook niet stil blijven zitten als u drums en ander slagwerk hoort? Laat u dan eens verrassen en kom langs op 13 oktober!

Inloggen (leden/donateurs)